Lazybee.coms emission övertecknad

Report this content

Lazybee.coms emission övertecknad Lazybee.com - Earth's Free Home Market (tm) - har genomfört en emission som blev övertecknad. Likviden skall huvudsakligen användas till marknadsrelaterade aktiviteter. Exempel är expansion i olika storstäder i Sverige och Europa. Just nu ligger fokus på Sverige och Storbritannien/London. För mer information, kontakta: Peter Cederholm, VD, Lazybee.com/Simplify AB, e-mail: peter@lazybee.com, tfn 0708-82 82 72 Lazybee.com -Earth's Free Home Market (tm)- är en global marknadsplats för bostäder. Syftet är att erbjuda allmänheten ett snabbare och smidigare sätt att sälja/ köpa/ byta/ hyra/ hyra ut en bostad till ett mer attraktivt pris. Över hela världen. http://www.lazybee.com ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/03/03/20000302BIT00750/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/03/03/20000302BIT00750/bit0002.pdf