Bettingstugan och Anders Limpar förlänger det uppskattade samarbetet

I över ett halvårs tid har den legendariske fotbollsspelaren Anders Limpar framträtt i Bettingstugans kanaler och delat med sig av sin expertis inom den engelska ligafotbollen. Varje fredag har Anders Limpar och Bettingstugans experter diskuterat lördagens matcher på Stryktipset. Tillsammans har de lämnat förslag på tipsrader, något som resulterat i 13 rätt tre gånger denna säsong. Nu står det klart att jakten mot fler storvinster fortsätter då samarbetet förlängs fram till sommaren.

Bettingstugan.se titulerar sig själva som “Sveriges hem för spel” genom att aktivt tillhandahålla svenskar rätt verktyg för sportsbetting. Bland annat levereras gratis speltips, recensioner samt guider från experter inom spelbranschen. Under 2018 påbörjades även en rejäl satsning på Svenska Spels produkter och i dag erbjuds läsarna hos Bettingstugan omfattande analyser av Svenska Spels pooltips, Powerplay, Topptipset och Europatipset. Men det största fokuset ligger på den traditionsenliga spelformen Stryktipset. Att Bettingstugan återigen lyckats säkra den före detta engelska ligamästaren Anders Limpar är en vital del i satsningen.

Mattias Folkesson, Projektledare Bettingstugan, kommenterar:

-Att förlänga samarbetet med Anders Limpar känns otroligt bra. Limpar har visat att han inte bara bidrar med erfarenhet inom sporten utan även att han har en bred kunskap kring betting. Med Limpar i teamet fortsätter Bettingstugans framgångsrika arbete med att vara Sveriges bästa sida för spel- och pooltips.

Den före detta Guldbollenvinnaren (1991) Anders Limpar har en lång meritlista som fotbollsspelare, de senaste åren har Limpar även hävdat sig som spelexpert. Totalt har Limpar lyckats med bedriften att få 13 rätt på Stryktipset hela 17 gånger. Målet är nu att fortsätta leverera storvinster till svenska folket.

Anders Limpar, kommenterar:

- Det känns verkligen jätteinspirerande att fortsätta samarbetet med Bettingstugan. Målet är nu att pricka in åtminstone en storvinst till på Stryktipset innan säsongen är över!

Ledstar Media AB verkar inom lead generation och driver idag 20 stycken olika hemsidor med huvudfokus på sport och spelbranschen. Företaget arbetar organiskt och med målsättningen att alltid leverera dom mest kvalitativa produkterna inom varje område och marknad som täcks. Förutom att erbjuda kvalitativ information till besökare och partners i Sverige så har Leadstar Media även hemsidor på 9 ytterligare marknader och sju andra språk.

Citat

Anders Limpar