Förslag till val av styrelse i Ledstiernan AB

Report this content

FÖRSLAG TILL VAL AV STYRELSE I LEDSTIERNAN AB Aktieägare som tillsammans representerar cirka 62 procent av röstetalet för samtliga aktier i bolaget har anmält att de inför bolagsstämman den 25 april kl. 17.30 i Näringslivets Hus, Storgatan 19, kommer att framföra förslag till beslut såvitt avser val av styrelseledamöter och arvoden åt styrelsen och revisorerna enligt följande: Förslag till val av styrelse: Ordinarie ledamöter: Jan Carlzon Per Lundberg Olof Stenhammar Birgitta Klasén Tomas Isaksson Lars Berg Suppleanter: Kaj-Erik Relander Leif Almstedt Arvode till styrelsen föreslås utgå med totalt 1.100.000 kronor. Arvode till revisorerna föreslås utgå enligt räkning. Stockholm den 8 april 2002 LEDSTIERNAN AB (publ) ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/04/08/20020408BIT00360/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/04/08/20020408BIT00360/wkr0002.pdf