Biljettsläpp till Levagalan 2009 - Årets stora inspirationsfest!

Report this content

Årets stora inspirationsfest hålls på Berns den 6 november. Tidningen Leva delar ut Leva Bättre-priset för bästa miljöinsats, rättvisetänk och socialt ansvarstagande. Dessutom utses Årets 100 inspiratörer. Prisutdelare är bland annat Bob Hansson, Malin Berghagen och Mia Törnblom.

Levagalan hålls fredag den 6 november kl. 19.00 på Berns Salonger i Stockholm. Biljetter finns nu att köpa på Ticnet i två olika versioner; ett VIP-kuvert för 995 kr med sittande middag med dryck samt en mingelbiljett för 395 kr med lättare mingelmat med dryck. Kvällen bjuder på artistframträdanden, prisutdelning och mingel med bland annat några av Sveriges främsta coacher. Festen pågår till klockan 03. Under Levagalan på Berns delar tidningen Leva ut Leva Bättre-priset till företag, organisationer och privatpersoner som har utmärkt sig inom socialt, etiskt och miljömässigt ansvarstagande. På galan medverkar flera kända profiler som Malin Berghagen, Bob Hansson, Mia Törnblom, Olle Carlsson, Teo Härén, Catarina Enholm, Johanna Hofring och Olof Röhlander. Under kvällen presenteras även listan över Årets 100 inspiratörer. Leva Bättre-priset delas i år ut i de fyra kategorierna Årets Eldsjäl, Årets Blåslampa, Årets Överraskning och Årets Medvetna val. Förra året vann till exempel Johanna Hofring från Ekovaruhuset som fick pris för ekologiskt och välskräddat mode. Bland vinnarna återfanns även Saltå Kvarn som belönades för konsekvent och uthålligt miljöarbete, Dove Campaign for Real Beauty för vidgande av skönhetsbegreppet och en mer positiv syn på mognad samt Jamii Bora för självhjälp genom mikrolån till människor i krisdrabbade områden världen över. Levagalan samarbetar med Allt för Hälsa-mässan. Mer information Biljetter: http://www.ticnet.se/html/connect.htmI?l=SE&EVNT=BER1106&STAGE=1&C= Leva och Levagalan: http://www.leva.nu/levagalan TGIM och Levagalan: http://www.tgim.se/levagalan

Taggar: