Vi stödjer Stadsmissionen och utsatta barnfamiljer under julen

Report this content

Vi stödjer Stadsmissionen under den kommande julen. Genom att fokusera på att hjälpa utsatta barnfamiljer, strävar vi efter att sprida glädje och skapa meningsfulla förändringar för dem som behöver det mest.

Julen är en tid för att dela och sprida kärlek. Tyvärr kämpar många familjer med ekonomiska svårigheter och kan inte skapa den jul de förtjänar. Genom vårt partnerskap med Stadsmissionen vill vi göra skillnad genom att erbjuda stöd till barnfamiljer som riskerar ett liv i fattigdom och i värsta fall i hemlöshet.

- Vi på Lexium tror starkt på att stödja vårt samhälle och att hjälpa dem som behöver det mest. Genom att samarbeta med Stadsmissionen strävar vi efter att ge en meningsfull jul till utsatta barnfamiljer och bidra till en ljusare framtid för dem säger Niclas Brodin, CEO Lexium Service Management.

För mer information, kontakta:
Niclas Brodin, CEO Lexium Service Management
+46 70 615 79 60, niclas.brodin@lexium.se

Om Lexium Service Management
Lexium Service Management levererar Integrerad Facility Management till industrisektorn, fastighetsägare och arbetsplatser med såväl internationellt som nationellt välkända bolag och varumärken.

IFM och FM-uppdragen innefattar ansvar för allt operativt, management och utveckling av de tjänster som inte utgör kundens kärnverksamhet. Genom att paketera ihop många tjänster skapar Lexium synergier vilket leder till kostnadsbesparingar för kund.