Avtal24s tjänster som förmån för fler än 230.000 anställda

Privaträttsliga avtal tillgängliga för fler än 230.000 anställda sen Avtal24 och Flexpay har beslutat att ingå ett samarbete.

Genom samarbetet, som träder i kraft i september 2010, kan nu Flexpays kunder erbjuda sina anställda att till ett rabatterat pris teckna avtal på ett enkelt och lättillgängligt sätt. Det innebär att över 230.000 personer på några av Sveriges 60 största företag kommer att kunna teckna avtal såsom t.ex. samboavtal till förmånliga priser.

- Att vi har fått möjligheten att nå ut till en sådan stor grupp av människor är så klart glädjande och vi kan nu genom arbetsgivare ge anställda en möjlighet att när som helst kunna skriva t ex gåvobrev och övriga tjänster som avtal24 tillhandahåller, säger avtal24s affärsutvecklingschef Patrik Neckman.

Trösklarna blir i och med samarbetet lägre för att skaffa avtal.

- Det ska inte vara krångligt att skriva de avtal man behöver såsom ett testamente eller hyresavtal, säger avtal24s VD, Magnus Stein och avslutar

- Man kan säga att vi har skapat marknadens första digitala avtalsjurist, alltid tillgänglig när man behöver henne.