Lexly och Förebygg i nytt samarbete

Förebygg erbjuder tjänster och produkter i trygghetsskapande syfte med målet att motverka uppkomsten av, och minimera skadan som kan uppstå till följd av, inbrott, bränder, id- och bolagskapningar, borttappade värdehandlingar och skimming. Lexly är nordens ledande digitala juridiska aktör som via företagserbjudandet Lexly Business ger Sveriges företagare enklare tillgång till juridiska tjänster. Nu ingår de båda företagen ett nytt samarbete.

Samarbetet mellan Lexly och Förebygg inleds i slutet av november med syftet att förenkla för svenska företagare där Förebyggs kunder får tillgång till Lexly Business Bas, ett paket innehållandes både avtalshantering och juridiska tjänster.

– Det känns väldigt bra att inleda ett så passande samarbete för bägge parter, där vi på Lexly bidrar med trygghetslösningar i alla dess former till både privat- och företagskunder. Via rätt juridiskt skydd från oss på Lexly och säkerhetslösningar mot exempelvis bolagskapningar och skimming från Förebygg, skapar vi en gemensam helhetslösning för bolagskunden, säger Thomas Kindblom, Partneransvarig på Lexly.

– Samarbetet är en perfekt matchning för att ge våra kunder den fullständiga trygghetslösningen. Det ska bli givande att inleda en gemensam resa för att ge företag detta enastående erbjudande med våra säkerhetstjänster och Lexlys avtalshanteringstjänst och juridiska lösningar, säger Alexander Collin, Affärsutvecklare på Förebygg.

Det känns väldigt bra att inleda ett så passande samarbete för bägge parter, där vi på Lexly bidrar med trygghetslösningar i alla dess former till både privat- och företagskunder. Via rätt juridiskt skydd från oss på Lexly och säkerhetslösningar mot exempelvis bolagskapningar och skimming från Förebygg, skapar vi en gemensam helhetslösning för bolagskunden.
Thomas Kindblom, Partneransvarig på Lexly
Samarbetet är en perfekt matchning för att ge våra kunder den fullständiga trygghetslösningen. Det ska bli givande att inleda en gemensam resa för att ge företag detta enastående erbjudande med våra säkerhetstjänster och Lexlys avtalshanteringstjänst och juridiska lösningar.
Alexander Collin, Affärsutvecklare på Förebygg