Nya mäklare till Luleå

Report this content

Nu är det klart att den starka trion med fastighetsmäklarna Sabina Högling, Petter Lindmark och Erik Wallström, med totalt 27 års erfarenhet från fastighetsbranschen, tar över Länsförsäkringar Fastighetsförmedling i Luleå från 1 januari 2020.

På bilden: Erik Wallström, Sabina Högling och Petter Lindmark, Länsförsäkringar Fastighetsförmedling

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling vill ta nästa kliv i sin fortsatta expansion och ser framemot den kommande satsningen. Det är etablerade mäklare med hjärtat och rötterna i Luleå/Norrbotten som kliver in som franchisetagare för kontoret i Luleå.

– Det känns fantastiskt att bli franchisetagare i en kedja som växer snabbare än någon annan mäklarkedja i Sverige! Förutsättningarna är enorma för att bli en stark utmanare på fastighetsmarknaden i Luleå, med vår gemensamma kompetens tillsammans med Länsförsäkringars verktyg. Att vi dessutom har kul och vet att vi fungerar bra tillsammans känns som ett vinnande och långsiktigt hållbart koncept. Ett kvitto på detta är att vi alla tre blivit uppmärksammade med mycket hög kundnöjdhet i mätningar, säger Sabina Högling.

– Vi kommer arbeta för att vi ska bli det självklara förstavalet för mäklare med höga ambitioner. För oss är det kanske viktigast av allt att skapa en miljö och en arbetsplats med rätt förutsättningar för goda prestationer genom möjligheten att förena arbetsliv och privatliv på ett bra sätt, fortsätter Petter Lindmark.

– LF Norrbotten är en väldigt stark aktör i länet som bland annat öppnat nytt kontor i Boden under hösten och även vi på fastighetsförmedlingen kommer att finnas tillgängliga för Bodensarna. Länsförsäkringar Fastighetsförmedling har ett fantastiskt varumärke med de nöjdaste kunderna i branschen och dessutom allt under samma tak med försäkring, bank och fastighetsförmedling, säger Erik Wallström.

Vi önskar er en riktigt god jul och hälsar er varmt välkomna till oss på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling i Luleå 2020.

Mer information:
Thomas Folkesson, kommunikationschef, LF Norrbotten