Life Event nominerade till Årets Byrå!

Report this content

Eventbyrån Life Event kan i februari plocka hem utmärkelsen Årets Byrå 2015 i kategorin Brand Experience 7-25 mkr

Årets Byrå är en bransch- och kvalitetsstudie som bygger på hur Sveriges största kommunikationsköpare har upplevt byråernas insats under året.

Life Event har under året gått in i en spännande fas av tillväxt och vi har arbetat målmedvetet för att utveckla och bredda vårt erbjudande ut mot kund med fokus på innehållsrika event. Därför har vi satsat stort på vår kompetens inhouse och anställt flera nya medarbetare för att bredda våra kunskaper.

- Det känns otroligt kul att de satsningar vi lagt ner uppskattas bland våra kunder. Att lyfta varumärken och uppnå wow-faktorer såväl internt som externt är just vad vi på Life Event brinner för och har lyckats förvalta väl de senaste två åren. Nomineringen till Årets Byrå är ett kvitto på att vi faktiskt är bra på det vi gör och det är ett steg i rätt riktning mot vårt mål att bli en av landets vassaste eventbyråer, säger Life Events VD Shervin Razani.

Även Life Events byråchef, Jeanette Hamner, är glad och stolt över nomineringen:

- Passion, lyhördhet och resultat är grundstenarna i vårt arbete, att lyssna på våra kunder och få förtroendet att genomföra deras viktigaste kundevent eller interna evenemang är vår drivkraft. Nomineringen till Årets Byrå är fantastiskt kul eftersom det är ett bevis på att vårt engagemang och våra dedikerade medarbetare uppskattas av kunderna.

För mer information, vänligen kontakta:

Jeanette Hamner, Byråchef Life Event, 0733590872, jeanette@lifeevent.se

Om Life Event

Life Event är en kreativ eventbyrå som brinner för att överträffa förväntningar, stärka varumärkens stolthet internt och externt samt bidra till lojala kunder och medarbetare. Med passion, lyhördhet och resultat skapar våra engagerade medarbetare event i alla dess former i Sverige och övriga världen.

Taggar:

Citat

Det känns otroligt kul att de satsningar vi lagt ner uppskattas bland våra kunder. Att lyfta våra kunders varumärken, hjälpa dem kommunicera sina värdeord och uppnå wow-faktor såväl internt som extern är just vad vi på Life event brinner för och har lyckats förvalta väl de senaste två åren. Nomineringen till årets byrå är ett kvitto på att vi faktiskt är bra på det vi gör och det är ett steg i rätt riktning mot vårt mål att bli en av landets vassaste eventbyråer, säger Life Events VD Shervin Razani.
Shervin Razani, VD Life Event
Passion, lyhördhet och resultat är grundstenarna i vårt arbete, att lyssna på våra kunder och få förtroendet att genomföra deras viktigaste kundevent eller interna evenemang är vad vi brinner för. Nomineringen till Årets Byrå är fantastiskt kul eftersom det är ett bevis på att vårt engagemang och våra dedikerade medarbetare uppskattas av kunderna.
Jeanette Hamner, Byråchef Life Event