Life Event växer med en erfaren projektledare

Life Event fortsätter att växa och välkomnar en rutinerad projektledare med internationell erfarenhet för att möta den ökade efterfrågan på Brand Experience.

Sara Ekman har arbetat med Brand Experience i olika roller där de senaste 10 åren tillbringats i England och USA. Med roller som Brand Ambassador, Event Manager och Project Manager så har hon skaffat sig en gedigen erfarenhet från flera spännande varumärken och marknader.

”Jag hoppas att min kunskap om Brand Experience och min erfarenhet från att själv ha jobbat i olika branscher och länder kommer vara ett bra komplement till den kompetens som redan finns på Life Event och bredda vårt erbjudande till kund.” Säger Sara Ekman, projektledare på Life Event

Jeanette Hamner, byråchef på Life Event berättar vidare om satsningen:

”Life Event jobbar med allt fler internationella kunder och projekt utanför såväl Sverige som Norden. Vi befinner oss i ett spännande skede och vi ser fram emot att använda oss av Saras internationella erfarenheter och lärdomar.”

Sara Ekman fortsätter:

”Jag tror att det kommer bli viktigare att vi som Eventbyrå kan erbjuda ett mer genomgående stöd för våra kunder. Inte bara kring genomförandet och produktionen av individuella event, utan att även förstå och tillgodose våra kunders långsiktiga mål. Om vi är insatta i kundernas övergripande strategier kommer vi leverera en ännu starkare Brand Experience och därmed säkerställa ett kraftigt genomslag av det vi kallar för event-effekt.”

Jeanette Hamner, Byråchef Life Event , 0733590872, jeanette@lifeevent.se

Sara Ekman, projektledare på Life Event