Life Event växer och utökar med ytterligare ett kreativt huvud

Atina Bracin är nu del av den blomstrande verksamheten som Project Manager/Creative Developer

Life Event fortsätter utvecklas och leverera attraktiva evenemang. Att se kunden och känna och förstå omvärldens motiv kräver såväl kreativt arbete som kreativa medarbetare.

”Vi utvecklar vår kreativa studio, bl.a. creative copywriting, med Atina och stärker därmed den kreativa projektledningen ytterligare”, säger Kalle Rudehill, Creative Director på Life Event.

Genom åren har Atina arbetat med evenemang, PR och på produktionsbolag. Allt från mode i New York till musik och Entertainment runtom i Sverige - lokalt och globalt. Viktigast för Atina är att våga tänka brett, bryta mönster, möten med människor och chansen att påverka genom upplevelser. En innovativ och trendkänslig kreatör, där den viktigaste egenskapen är karisma och trend.

Atina Bracin får titeln Project Manager/Creative Developer och berättar om sina förväntningar och utmaningar:

”Jag har följt Life Event i framgångssagan och beundrat deras innovativa nytänkande på håll. Det visade sig att Life Event blev mitt mest oväntade möte i livet. Hur Life Event driver varumärken framåt med transparens, effektiv kommunikation och framförallt äkthet är vad som fångade mig.  Deras engagemang, kreativitet och skräddarsydda evenemang är något som jag tror är nyckeln till framgångsrika upplevelser. Det är högt i tak, snabba puckar och en ständigt spännande miljö. Det känns som hemma!”

Jeanette Hamner, Byråchef på Life Event, berättar om den nya rollen som Atina får i den kreativa studion:

”Som Project Manager och Creative Developer blir Atinas uppgift att vara uppdaterad på trender och utmaningar på marknaden, utveckla och leverera attraktiva upplevelser tillsammans med teamet av projektledare till våra klienter. Atina ansvarar för att få saker att hända i copy, content och är vårt språkrör i den kreativa sfären. Där lägger hon redan mycket kärlek i att skapa innehåll, presstexter och kampanjer. Atina blir ett starkt tillskott vårt team”.

Taggar:

Vi utvecklar vår kreativa studio, bl.a. creative copywriting, med Atina och stärker därmed den kreativa projektledningen ytterligare
Kalle Rudehill, Creative Director, Life Event
Jag har följt Life Event i framgångssagan och beundrat deras innovativa nytänkande på håll. Det visade sig att Life Event blev mitt mest oväntade möte i livet. Hur Life Event driver varumärken framåt med transparens, effektiv kommunikation och framförallt äkthet är vad som fångade mig. Deras engagemang, kreativitet och skräddarsydda evenemang är något som jag tror är nyckeln till framgångsrika upplevelser. Det är högt i tak, snabba puckar och en ständigt spännande miljö. Det känns som hemma.
Atina Bracin, Project Manager/Creative Developer, Life Event
Som Project Manager och Creative Developer blir Atinas uppgift att vara uppdaterad på trender och utmaningar på marknaden, utveckla och leverera attraktiva upplevelser tillsammans med teamet av projektledare till våra klienter. Atina ansvarar för att få saker att hända i copy, content och är vårt språkrör i den kreativa sfären. Där lägger hon redan mycket kärlek i att skapa innehåll, presstexter och kampanjer. Atina blir ett starkt tillskott vårt team
Jeanette Hamner, Byråchef, Life Event