Silver till Life Event i Årets Byrå

Vinnarna i Årets Byrå är nu korade och vi kan stolt meddela att Life Event vunnit en silvermedalj i kategorin Brand Experience 7 – 25 miljoner kronor efter gårdagskvällens prisutdelning på Münchenbryggeriet i Stockholm.

”Sveriges näst bästa Eventbyrå, det känns otroligt kul. Ett kvitto på att vår passion och entusiasm når ut till våra kunder!” Kalle Rudehill, medgrundare av Life Event.

Life Events byråchef, Jeanette Hamner, fortsätter:

”Jag är otroligt stolt över alla fantastiska kollegor och tacksam över de fina omdömen vi fått av våra kunder.”

Life Event har gjort stora satsningar de senaste åren för att öka kundernas Brand Experience. Flera nya kollegor har anställts med nyckelkompetens inom områden som kommunikation och digital strategi.

”Eventbranschen har förändrats mycket de senaste åren och det har blivit allt viktigare att kunna erbjuda sina kunder och sin personal ett helhetskoncept. Gränserna mellan en Kommunikationsbyrå och en Eventbyrå suddas ut allt mer och Life Event har breddat sitt erbjudande för att kunna skapa Brand Experience som sträcker sig genom flera olika kanaler. Det känns extra häftigt att vinna silver i en kategori med så många duktiga och starka konkurrenter.” säger Shervin Razani, VD och medgrundare av Life Event

Jeanette Hamner, Byråchef  Life Event, 0733590872, jeanette@lifeevent.se

Om Life Event

Life Event är en kreativ eventbyrå som brinner för att överträffa förväntningar, stärka varumärkens stolthet internt och externt samt bidra till lojala kunder och medarbetare. Med passion, lyhördhet och resultat skapar våra engagerade medarbetare event i alla dess former i Sverige och övriga världen.

Taggar:

Kalle Rudehill, medgrundare LIfe Event