Silver till Life Event i Årets Byrå för andra året i rad

Vinnarna i Årets Byrå är nu korade och vi kan stolt meddela att Life Event vunnit en silvermedalj för andra året i rad i kategorin Brand Experience 7 – 25 miljoner kronor efter gårdagens prisutdelning på Münchenbryggeriet i Stockholm.

Life Event har gjort stora satsningar de senaste åren för att öka kundernas Brand Experience. Flera nya kollegor med nyckelkompetens har anställts, däribland Jenny Green som Strategic Development Manager. Jenny arbetar med att stärka Life Events kommunikation och strategi för att bli ännu bättre för att möta våra kunders behov.

"Att återigen få en utmärkelse på att vi är en av landets mest uppskattade och bästa eventbyråer är ett kvitto på att vårt hårda arbete uppskattas av våra kunder. Jag är otroligt stolt över det arbete vi gör varje dag för att kunden ska känna att vi springer en extr mil vid varje event." säger Jeanette Hamner, Byråchef på Life Event.

Medgrundare av Life Event, Kalle Rudehill, fortsätter:

"Silver i årets byrå är verkligen ett bevis på vilket härligt team vi är och vilka fina kunder vi har. Nästa år siktar vi mot guld”

Shervin Razani, VD och medgrundare Life Event, 0734218022, shervin.razani@lifeevent.se

Om Life Event

Life Event är en kreativ eventbyrå som brinner för att överträffa förväntningar, stärka varumärkens stolthet internt och externt samt bidra till lojala kunder och medarbetare. Med passion, lyhördhet och resultat skapar våra engagerade medarbetare event i alla dess former i Sverige och övriga världen.

Taggar: