Antal utestående aktier per den 28:e november 2014

IDEON, Lund – Under oktober 2014 genomförde LifeAssays AB en unitemission av aktier varvid tecknades 61 773 522 nya aktier (Life B). Emissionen ovan innebar att det totala antalet aktier i bolaget per den 28 november 2014 uppgår till 100 381 973 B-aktier (Life B). Bolagets aktiekapital uppgår efter nyemissionen till 15 057 295,95 kr.

Anders Ingvarsson

VD LifeAssays

För ytterligare information kontakta VD för LifeAssays AB, Anders Ingvarsson på telefon 046-286 54 00 eller email: info@lifeassays.com

Informationen i detta pressmeddelande är sådan som LifeAssays AB (publ) kan vara skyldigt att offentliggöra enligt lagen om värdepappersmarknaden eller lagen om handel med finansiella instrument. Informationen lämnades för offentliggörande den 28 november 2014 kl. 8:30.