Atlantic Diagnostics lägger sin första order.

IDEON, Lund ⎯ Atlantic Diagnostics, LifeAssays® Distributör i USA, har i samband med kommande lanseringen av hund CRP lagt sin första order. Ordervärdet är c:a 150.000 Kr.

“Vi har nu fått Atlantic Diagnostics första order. Atlantic Diagnostics Vd och affärsutvecklare besökte nyligen LifeAssays® för produkt- och säljträning. Lanseringsaktiviteter planerades vilket nu resulterat i deras första order. Det är glädjande att se hur fokuserat vår nye Distributör i USA arbetar med sin lansering.”, säger LifeAssays® VD Anders Ingvarsson”

För ytterligare information kontakta VD för LifeAssays AB, Anders Ingvarsson på telefon 046-286 54 00 eller email: info@lifeassays.com