• LifeAssays/

UPPDATERING. Investerarpresentationer av Aegirbio inför notering på Spotlight senare i vår.

Som noterats deltog inte Aegirbio i Aktiespararnas Aktiedag nu på morgonen. På grund av reserestriktionerna mellan Europa och USA fick Dr. Bradley Messmer lov att med vändande flyg återvända till San Diego innan den rutten stängs.

Aegirbio avser att delta i BioStock Live på torsdag med Dr Messmer presenterande via länk eller liknande.

Biostock Live i Stockholm den 19 mars:

Tid: 10.00 – 13.00, Aegirbio presenterar kl. 12.00

Plats: AB Nyhetsbyrån Direkt, Kungsgatan 33, 2:a våningen

Länk till mer information: https://www.eventbrite.com/e/biostock-live-sthlm-march-19-biljetter-98590574061

För er som inte kan närvara kommer eventet att sändas live. Se; https://www.eventbrite.com/e/biostock-live-sthlm-march-19-biljetter-98590574061

Om LifeAssays®. NGM-listade LifeAssays® ABs affärsidé är att utveckla, tillverka och sälja diagnostiska system baserade på bolagets egna och patenterade teknologiplattform, MagnetoImmunoAssay (MIA). Företaget levererar säkra och robusta system för snabba och tillförlitliga analyser inom human- och veterinärmedicin. För mer detaljer se www.lifeassays.com