• LightLab Sweden AB/

Beslut om avstämningsdag den 14 mars för sammanläggning av aktier i LightLab Sweden AB (publ) i enlighet med beslut av extra stämma den 5 mars.

Vid extra bolagsstämma i LightLab den 5 mars 2013 beslutades att genomföra sammanläggning av aktier innebärande att ett hundra (100) gamla aktier läggs samman till en (1) ny aktie.

Styrelsen har idag den 8 mars beslutat att avstämningsdag för sammanläggning skall vara den 14:e mars. Sista dag för handel i aktien före sammanläggning är den 11 mars och första dag för handel i aktien efter sammanläggning är den 12 mars. Aktien kommer i samband med sammanläggningen även att byta ISIN-kod, varigenom aktien kommer att börja handlas med den nya ISIN-koden från och med den 12 mars.

Genom sammanläggningen kommer antalet aktier att minska från 360 655 992 till 3 606 559.

För aktieägare vars innehav av gamla aktier inte är jämnt delbart med 100 kommer berörda aktieägare att genom bolagets försorg tillskjutas aktier så att innehavet av aktier blir jämnt delbart med 100.