Senareläggning av nyemission

Senareläggning av nyemission Lign Multiwood har med anledning av det ofördelaktiga börsklimatet beslutat att senarelägga höstens nyemission. Bolagets ledning räknar med att förlägga teckningstiden till den senare hälften av november månad. För mer information, kontakta Curt Lindhe, VD Lign Multiwood, tel: 0708-845 606 Lign Multiwood AB är ett högteknologiskt företag med en egenutvecklad och revolutionerande förädlingsteknik, CaLignum, inom den trämekaniska industrin. Företagets affärsidé är att på basis av egna patent utveckla, producera och sälja trä för byggnation och inredning, med överlägsna egenskaper vad gäller hårdhet, slittålighet och skönhet. Huvudkontoret är lokaliserat i Söderbärke i södra Dalarna och bolaget har idag 16 anställda. Lign Multiwood AB förbereder en kommersiell lansering hösten 2001. För närvarande är bolaget noterat på Aragons inofficiella lista. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/09/24/20010924BIT00930/bit0002.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/09/24/20010924BIT00930/bit0002.pdf