• Likvidum AB/

Likvidum och Marcus Lindblad inleder ett spännande samarbete för att erbjuda pålitlig faktagranskning på Likvidums hemsida

Report this content

Likvidum, en låneförmedlare som är engagerad i att erbjuda transparenta och pålitliga finansiella tjänster, är stolta över att meddela sitt senaste samarbete med Marcus Lindblad, en erkänd expert inom privatekonomi och sparande. Detta samarbete kommer att främja ännu högre nivåer av pålitlighet och trovärdighet för våra besökare genom att erbjuda verifierade och noggrant granskade fakta på vår hemsida.

Marcus Lindblad har över 10 års erfarenhet av investeringar, sparande, privatekonomi och pensionsfrågor. Efter många års erfarenhet & utbildning inom pensionsrådgivning, aktier, fonder samt pensionssparande så bestämde sig Marcus år 2016 för att starta SparaCash.se för att lära ut sin kunskap helt kostnadsfritt.

”Likvidum har alltid prioriterat ärlighet och transparens gentemot våra användare. Genom att samarbeta med Marcus Lindblad stärker vi vår ställning som en pålitlig plattform för finansiell information och rådgivning. Vår ambition är att ge våra besökare tillgång till trovärdig information som de kan lita på när de tar viktiga finansiella beslut”, säger Pontus Wiss, marknadschef på Likvidum

Genom Marcus Lindblads granskning och godkännande kommer användarna av Likvidum att vara säkra på att de får tillförlitlig och verifierad information om olika lånealternativ, räntesatser och villkor. Detta bidrar till att minska risken för missförstånd och felaktiga tolkningar när det gäller de finansiella tjänster som erbjuds.

”Likvidum skiljer sig mot andra låneförmedlare i branschen och lägger stor vikt vid måttfull marknadsföring och transparens kring lån och privatekonomi. Jag ser fram emot att bistå Likvidum med min expertis inom privatekonomi”, säger Marcus Lindblad, faktagranskare på Likvidum.

Likvidum är glada över att välkomna Marcus Lindblad som en värdefull samarbetspartner och som en del av vårt dedikerade team. Genom att införliva hans expertis i vårt arbete bekräftar vi vårt åtagande att erbjuda bästa möjliga service och information till våra besökare.

Vi ser fram emot att detta samarbete mellan Likvidum och Marcus Lindblad kommer att ge en ännu högre nivå av pålitlighet och kvalitet till vår hemsida. Genom att erbjuda noggrant granskad och verifierad information vill vi fortsätta att vara en pålitlig resurs för våra användare.

Presskontakt: Olle Gordh - olle@likvidum.se

Likvidum är en låneförmedlare med fokus på privatlån. Vår verksamhet bygger på att hjälpa våra kunder jämföra lån och långivarnas villkor, Utöver det hjälper vi våra kunder att lägga om och samla sina befintliga lån för att sänka sina lånekostnader. Gör som mer än 150 000 svenskar gjort, ansök om att jämföra lån från olika långivare. Låna pengar tryggt och smidigt med https://likvidum.se/

Taggar: