Linne2007 - smygtittar och smakprov

Report this content

Linne2007 - smygtittar och smakprov Snart öppnar den nationella portalen www.linne2007.se. Den blir ingången för alla i Sverige och världen som vill delta i Carl von Linnés 300-årsfirande under jubileumsåret 2007. Vid en pressträff den 26 januari förhandsvisar vi portalen och presenterar det viktigaste inför Linné2007 – de större nationella projekten, speciella högtidsdagar och spektakulära arrangemang. Linné2007 Kajsa Eriksson, pressekreterare, tfn: 08-673 95 00, mobil: 0706-930808, e-post: kajsa.eriksson@kva.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/WOLReleaseFile.aspx?id=170326&fn=wkr0010.pdf Pressinbjudan jan 20061 http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/WOLReleaseFile.aspx?id=170326&fn=wkr0012.pdf