Linné Group tecknar ramavtal med Telia

Report this content

Linné Group tecknar ramavtal med Telia Linné Group AB har av Telia utsetts till en av 7 leverantörer av konsulttjänster inom området för digitala media. Ramavtalets sammanlagda värde uppgår till 500 MSEK och löper på en 12-månaders period. Telias ramavtal på totalt ca 500 MSEK är den största upphandlingen i Sverige inom området för webbkonsulttjänster och omfattar webbtjänster inom bland annat projektledning, systemutveckling, grafisk design och webbprogrammering. För ytterligare information: Anna Hammarskiöld, informationschef, 08-456 33 32, 0709-56 51 32 Jan Starrsjö, VD Linné Stockholm, 08-522 040 00, 070-56 5151 Internetföretaget Linné Group AB (publ) är noterat på Stockholms Fondbörs O- lista. Koncernen är genom samgående med Cell Consulting Group AB och New Media Science ASA ett av Skandinaviens största internetkonsultföretag för affärsutveckling genom nya digitala media. Koncernen har verksamhet i Stockholm, Oslo, Göteborg och Malmö. I koncernen ingår Propello film&tv och Caesar Affärssystem. Bland kunderna finns bland andra Volvo, Renault, Saab, Bank Nationale de Paris, Ericsson, Astra-Zeneca, Procordia, De norske Bokklubbene, Svenskt Flyg, Micro Bildelar, Bonnier, Torget (Posten) och Electrolux Home. ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/1999/09/30/19990930BIT00020/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/1999/09/30/19990930BIT00020/bit0002.pdf