Litiums nyemission öppnar för allmänheten kl 15

Enligt tidigare information öppnar Litiums nyemission för allmänheten idag, 29/5, klockan 15:00. Teckning sker via crowdfundingplattformen Pepins enligt först-till-kvarn förfarande. Befintliga ägare har rätt att delta även i denna del av emissionen.

På grund av det stora intresset kommer det maximala beloppet en person kan teckna för begränsas till 300 000 kronor.

För mer information och anmälan: https://www.pepins.com/companies/litium

För ytterligare information kontakta:

Litium AB (publ) är en molnbaserad e-handelsplattform som hjälper till att accelerera försäljningen för stora och medelstora företag inom både B2B och B2C. Lindex, Jollyroom och Tingstad är några av Litiums kunder, vilka totalt omsätter över 5 miljarder kronor årligen online. Litium agerar genom sitt partnernätverk på den nordiska marknaden och är noterat på AktieTorget i Stockholm.

www.litium.se

Litium AB (publ) är en molnbaserad e-handelsplattform som hjälper till att accelerera försäljningen för stora och medelstora företag inom både B2B och B2C. Lindex, NordicFeel och Jollyroom är några av Litiums kunder, vilka totalt omsätter över 5 miljarder kronor årligen online. Litium agerar genom sitt partnernätverk på den nordiska marknaden och är noterat på AktieTorget i Stockholm.