”God Jul skogen” – kampanj från LivingGreen.se

Report this content

LivingGreen.se lanserar nu kampanjen ”God Jul skogen”. I samarbete med kända svenska varumärken som bland andra Björn Axén, Camilla Norrback, Dem-Collective, Gro Leksaker, Estelle&Thild, Luxsit och RickforsRickfors erbjuds LivingGreens medlemmar att köpa hållbara julklappspaket där hela intäkten oavkortat går till insamlingsstiftelsen www.ettklickforskogen.se.

På LivingGreen.se kan medlemmar nu slå två flugor i en smäll. Handla en grön julklapp till dig själv eller som du vill ge bort och beloppet du betalar skänks oavkortat till Ettklickforskogen.se.

Edit Künstlisher, grundare och chefredaktör för LivingGreen.se säger:

”Vi vill kunna erbjuda våra medlemmar att handla exklusiva julklappar till ett extra förmånligt pris och samtidigt bidra till att främja ideellt arbete för miljön. Det känns helt rätt att samarbeta med hållbara svenska varumärken och med hjälp av dem kunna skänka en slant till Ett klick för skogen som gör ett fint jobb”

Kampanjen genomförs i samarbete med en rad olika varumärken som plockat ihop sju exklusiva och hållbara produkter var till ett extra förmånligt pris. Bland annat:

• BjörnAxen - Exklusivt ekologiskt hårset
  • Gro Leksaker - Pusselpaket med tre lärorika pussel för barn
  • Luxsit – Ekologiskt serum för mogen hy
  • RickforsRickfors – Paket med pyjamas av bambu och CD
  • DemCollektive – Svart hoodtröja av ekologisk bomull
  • Camilla Norrback -  vit klänning med svart tryck
  • Estelle&Thild -  Ekologiskt certifierat hudset för barn

Kampanjen pågår mellan 1- 15 december och gäller för LivingGreens medlemmar (medlemskap är kostnadsfritt). Länk till kampanjen: http://www.livinggreen.se/aktuellt/aktuellt/1207-julkampanj-2010-god-jul-skogen

För mer information kontakta: