Inbjudan till presentation av LMK Groups bokslutskommuniké för 2022

LMK Group kommer att offentliggöra sin bokslutskommuniké för 2022 den 28 februari 2023 kl. 07:45 (CET). I samband med detta bjuder LMK Group in investerare, analytiker och media till en telefonkonferens och webcast samma dag kl. 09:00 (CET).

Presentationen kommer att hållas av VD Walker Kinman samt CFO Erik Bergman på engelska och avslutas med en frågesession. Frågor kan ställas via telefon eller skriftligen via webcast-lösningen.

Datum och tid
Den 28 februari 2022 kl. 09:00 (CET)

Länk till webcast
Om du önskar delta via webbsändningen, gå in på nedan länk. Via webbsändningen finns möjlighet att ställa skriftliga frågor.

Länk till telekonferens
Om du önskar delta via telefonkonferens, registrera dig via länken nedan. Efter registreringen får du telefonnummer och ett konferens-ID för att logga in till konferensen. Via telefonkonferensen finns möjlighet att ställa muntliga frågor.

Efter presentationen kommer en inspelning av livesändningen att finnas tillgänglig via webcast-länken.

LMK Group grundades 2008 med visionen att förenkla vardagen genom att erbjuda en stor variation av inspirerande måltider levererade direkt till kundens ytterdörr. Idag är koncernen den största leverantören av mealkits i Norden och en ledare inom skandinavisk foodtech. Koncernen har verksamhet i Sverige, Norge och Danmark och verkar under varumärkena Linas Matkasse, Godtlevert, Adams Matkasse och RetNemt. År 2021 omsatte LMK Group 1387,3 MSEK och levererade cirka 23,2 miljoner måltider till sina kunder. LMK Group är noterat på Nasdaq First North Premier Growth Market.  Certified Adviser är FNCA Sweden AB, info@fnca.se