Report this content

Logic Office Support projekledare för Observer AB's (fd Sifo Group AB) etablering i Garnisonen, Stockholm Observer AB och bolagen Observer Sverige, Börslistans Informations-tjänst, samt Sifo Research & Consulting och MMXI Nordic är nu inflyttade i Kv Garnisonen, Svea Livgarde, beläget på Linnégatan 87 samt Banérgatan 16. Flyttningen som har berört ca 650 personer har under juni månad genomförts i tre etapper, med början den 9 juni och avslutat den 2 juli. Projektledare Logic Office Support AB, vill med detta tacka Observer- och Sifo- bolagen samt alla delprojektledare och entreprenörer för ett mycket gott samarbete, som gjort det möjligt att genomföra detta projekt på ett framgångsrikt sätt. Logic Office Support AB startade för 3 år sedan i Stockholm. Målsättningen var att underlätta expanderande företags ny - eller ometableringar och ta ett helhetsansvar inom områden där uppdragsgivaren saknar egen kompetens och tid för genomförande. Verksamheten har varit framgångsrik och vuxit kraftigt sedan starten, med kunder som t.ex. Coca-Cola, Dun & Bradstreet, POOLIA, SEB Trygg Liv m.fl. För ytterligare information kontakta: Stefan Garpås, projektledare Logic Office Support AB, tel 08-55600680, 0708-220 199 emailadress: stefan@logicoffice.se Erik Dellner, VD Logic Office Support AB, tel 08-55600680, 0708-175 566 emailadress: erik@logicoffice.se Renée Eliasson, informationsansvarig Logic Office Support AB, tel 08- 55600680, 070-662 89 03, emailadress: renee@logicoffice.se ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/07/07/20000707BIT00720/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/07/07/20000707BIT00720/bit0002.pdf