Alla goda ting är två

Ipad + Logitech Ultrathin Keyboard Cover = sant

STOCKHOLM, 7 februari, 2013 – Alla hjärtans dag närmar sig - dagen då tvåsamheten hyllas. Dagen då vi alla påminns om vikten av en ”perfect match” och om betydelsen av att ha en vän att uppleva saker tillsammans med. Precis som Tristan behövde sin Isolde och Romeo fulländade Julia, får nu även Ipad sin andra hälft – Logitech Ultrathin Keyboard Cover kompletterar din Ipad och gör att du får ut mer av din surfplatta.

Två-i-ett-lösningen, kopplas via Bluetooth och fungerar både som tangentbord och fodral till din Ipad och skyddar den från repor och smuts. En magnetisk klämma fäster det ultratunna tangentbordslocket snabbt och säkert på din iPad. Med slanka linjer och ett ultratunnt hölje i aluminium är Logitech Ultrathin Keyboard Cover den perfekta partnern till din surfplatta.

Logitech Ultrathin Keyboard Cover finns nu även tillgänglig för Ipad Mini.

• Kompatibel med Ipad och Ipad 2 och Ipad mini.
  • Sex månaders batteritid (baserat på 2 timmars användande per dag)
  • Tillgänglig i både svart, vit och röd
  • Pris: 999 SEK