ÅRETS LJUDKLAPP

STOCKHOLM, Sverige, 2 oktober 2012 – Med 83 dagar kvar till julafton har spekulationerna om vad som kommer att bli årets julklapp dragit igång. Med den senaste explosionen av nylanserade hörlurar från olika leverantörer menar Logitech att just hörlurar mycket väl kan bli årets ljudklapp.

Under hösten har Logitech kombinerat sin kunskap inom trådlös teknik med expertisen inom ljudkvalitet från dotterbolaget Ultimate Ears. Det har resulterat i det nylanserade varumärket Logitech UE, som fokuserar på ljudprodukter i olika färger och former.

De nya ljudprodukterna består av allt från trådlösa högtalare till hörlurar. Just hörlurar har aldrig varit hetare och Logitech UE levererar hög ljudkvalitet i tre olika format, något för alla smaker och plånböcker.

Priset på hörlurarna ligger på 3 490 SEK för LUE 9000, 1 990 SEK för LUE 6000 och 990 SEK för LUE 4000. Läs mer om hela Logitech UE sortimentet på www.ue.logitech.com.