Logitech lanserar Wireless Touch Keyboard K400 Special Edition

–     En vit specialutgåva anpassad för ditt vardagsrum

STOCKHOLM, Sverige, 22 augusti 2013 – Logitech introducerar en specialutgåva av det populära tangentbordet Wireless Touch Keyboard K400. Tangentbordet finns nu tillgänglig i en fräsch, vit kulör för att matcha och komplettera dagens moderna hem.

Bekväm användning
Logitech Wireless Touch Keyboard K400 White är speciellt utformat för att matcha inredningen i vardagsrummet. Tangentbordet är utrustat med en trådlös räckvidd på upp till tio meter så att du enkelt kan kontrollera din dator i avslappnad position från soffan.  Den inbyggda pekplattan på nio centimeter gör att du enkelt kan skrolla horisontellt och vertikalt, utan behov av en separat mus.

– Nya Logitech Wireless Touch Keyboard K400 White, tar en av våra mest populära tangentbord till en ny dimension och ger det ett aktuellt utseende för att matcha årets trender. Oavsett om du surfar, twittrar, mejlar eller jobbar är detta ett perfekt tangentbord anpassat för dig och ditt hem, säger Ronnie Johansson, Nordenchef på Logitech.

Enkel installation
Installationen av Logitech Wireless Touch Keyboard K400 mycket enkel. Det sker genom att ansluta den lilla USB Unifying-mottagaren i datorn och sedan den är redo att användas. Det är möjligt att ansluta upp till fem Logitech-enheter till mottagaren och batterierna räcker upp till ett år, vilket eliminerar behovet av olika formateringsledningar och laddningsportar.

Logitech Wireless Touch Keyboard White – Special Edition finns tillgänglig från september till ett rekommenderat cirkapris på 399 SEK.

Christina Holmberg, Logitech
Mobil: +46 (0)70 39 90 986