Loka Brunn ett av Sveriges mest gästvänliga spahotell

Report this content

För andra året i rad har Loka Brunn blivit utnämnda silvermedaljörer som ett att Sveriges mest gästvänliga spahotell. Utnämningen ägde rum på Svenska Spahotells ”Best Guest Experience Award” och deras årliga spadagar.

Svenska Spahotell delar varje år ut pris till Sveriges mest gästvänliga spahotell i samarbete med TrustYou, ett programföretag som arbetar med att samla in gästrecensioner från 250 olika webbsidor under en 24-månadersperiod.

- Hela vår personal arbetar med själ och hjärta för att våra gäster ska trivas så bra som möjligt.  Att då två år i rad få ett pris som bekräftar att vi gör rätt är givetvis fantastiskt roligt. Just nu bygger vi om vår spa-del för att leverera framtidens bästa spaupplevelse, så nästa år siktar vi på en guldplats, säger Mia Spendrup, vd på Loka Brunn.

2019 års pristagare i Svenska Spahotells Best Guest Experience Award är:
Guld - Frösö Park Hotel i Östersund
Silver - Loka Brunn i Grythyttan
Brons - UpperHouse Spa (Gothia Towers) i Göteborg

Läs mer om Loka Brunn och se gärna en film här.

För mer information och bilder, vänligen kontakta:
Magdalena Höglund, presskontakt, tel: 0733 338840 eller magdalena@highlandpr.se
Mia Spendrup, vd, tel: 0591-63100, e-post: mia.spendrup@lokabrunn.se

Om Loka Brunn:
Loka Brunn AB ägs sedan år 2007 av familjen Spendrup och består av Loka Brunn, Grythyttans Gästgivaregård och Måltidens Hus. Människor har vallfärdat till Loka Brunn i århundraden för att dricka brunn, ha inspirerande möten och koppla av. En fantastisk brunnsmiljö från 1720-talet med en egen kyrka. Loka Brunn består av 54 fastigheter, 300 bäddar och ett modernt spa. Läs gärna mer på www.lokabrunn.se