Lokaler.nu anställer tre nya kommunikatörer

Report this content

Internetbolaget Corporate Classifieds fortsätter sin expansion och anställer Sandra Frykberg, Therese Svanborg samt Petra Norström som kommunikatörer på Lokaler.nu.

Lokaler.nu  stärker upp sitt team ytterligare och rekryterar nya kommunikatörer till verksamhetens expansionsplaner. Sandra Frykberg börjar sin nya tjänst nu i juni och kommer närmast från studier vid Luleå Tekniska Universitet. Therese började sina anställning i maj månad och Petra i februari. Therese kommer närmast från en roll som skribent och redaktör på Opoint. Petra kommer närmast från Svenska Postkodlotteriets Kundtjänst. Samtliga kommer att arbeta med att lokalisera lokalsökande företag samt uppdatera kontraktsdata för Lokaler.nu's tjänst - Lokaler.nu DATA . En databastjänst som nyttjas av flera från de största fastighetsbolagen i Sverige.

Vi hälsar Sandra, Therese samt Petra välkomna och lycka till i sina nya roller!

Victor Kjellander, VD, Corporate Classifieds AB

Lokaler.nu ägs av Hyresdata i Sverige AB som tillsammans med Bolagsplatsen.se utgör den tjänsteportfölj som i sin tur ägs av Corporate Classifieds AB. Företaget är lokaliserat i Gamla Stan, Stockholm.