Londonbörsen etablerar regionalkontor för norden

Report this content

KALLELSE Inbjudan till pressfrukost i Stockholm Londonbörsen etablerar regionalkontor för norden Londonbörsen presenterar sitt nya regionalkontor för den nordiska marknaden. Satsningen kommer att ge nordiska företag lättare tillgång till världens mest internationella börs i London. Dag: Måndagen den 27 maj 2002 Tid: 09.45 Plats: Nationalmuseum, ingång restaurang Atrium Södra Blasieholmshamnen, Stockholm Program: 09.45 Frukost serveras 10.00 Introduktion av Mark Harries, Head of Primary Markets Development, London Stock Exchange plc. 10.15 Verksamhetspresentation av Marcus Hamberg, Nordic Regional Manager, London Stock Exchange plc. 10.30 Frågor ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/05/27/20020525BIT00030/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/05/27/20020525BIT00030/wkr0002.pdf