LRF Konsult växer och öppnar nytt kontor i Borlänge

Report this content

LRF Konsult förstärker sin närvaro i Dalarna och öppnar nytt kontor i Wasabryggeriet i Borlänge. – Etableringen i Borlänge är ett viktigt led i LRF Konsults strategi att växa inom alla branscher. Nu etablerar vi oss på allvar i Borlänge, säger Anders Björkman, resultatenhetschef för LRF Konsult i Gävle Dala.

Vi ser att allt fler företagare har ett behov av branschspecifik rådgivning, oavsett om man äger och driver detaljhandel eller har eget åkeri, säger Anders Björkman, LRF Konsult. Inför stundande deklarationssäsong känns det extra bra med vårt nya kontor. För företagare med inga eller ett fåtal anställda är det en enorm trygghet att kunna ta hjälp av experter. En tillströmning av kunder i Borlängeområdet har gjort att vi växt ur vårt besökskontor. Under hösten har vi nyanställt. Kontorets ansikten utåt kommer att vara Eva Vennerström, kundansvarig redovisningskonsult och våra affärsrådgivare Jan Holgersson och Hans Reyier. De nya lokalerna ligger på Sveagränd 1 i anslutning till Wasabryggeriet mitt i centrala Borlänge. Besök gärna vår hemsida: www.konsult.lrf.se

Taggar: