Pressmeddelande Härmed meddelas att styrelsen i LudvikaMining AB reducerats med en man sedan styrelseledamoten Thorulf Wall meddelat sin omedelbara avgång. Thorulf Wall har varit en av huvudägarna i LudvikaMining, men avyttrade redan under fjolåret sina A-aktier till övriga styrelseledamöter, vilka således stärkt sina positioner i bolaget. Även undertecknad, styrelseordförande sedan snart ett år, har ökat innehavet av aktier i bolaget och är nu en av huvudägarna. Frågan om eventuell ersättare för Thorulf Wall kommer att tas upp på bolagets ordinarie bolagsstämma. LudvikaMining AB Ove Johansson styrelseordförande ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/02/06/20020206BIT00190/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/02/06/20020206BIT00190/bit0001.pdf