Lundbergs är nominerad till Kundkristallen

Fastighets AB L E Lundberg har blivit nominerad i tre klasser till årets kundkristaller; Högsta Serviceindex, Störst lyft Serviceindex Lokaler samt Högsta Serviceindex Lokaler.

För tolfte året i rad kommer fastighetsbranschens prestigefyllda pris, ”Kundkristallen”, att delas ut på Berns Salonger i Stockholm, torsdagen den 9 februari. Nomineringar och vinnare utses bland de stora och medelstora företag som under 2016 genomfört kundundersökningar tillsammans med AktivBo. Alla nominerade bolag och vinnare i respektive kategori och storleksklass är utsedda av hyresgästerna själva.

Priserna delas ut till de företag som gjort största förbättringen av sin service, jämfört med den förra mätningen, och till företagen med bästa totalresultat i kategorierna Service, Produkt och Profil. Vinnare utses i olika kategorier och klasser.

Högsta Serviceindex 2016:
3000 – 8999 lägenheter
AB Skövdebostäder
Stockholms Kooperativa Bostadsförening

Största lyft Serviceindex Lokaler 2016:
Savills / IF Metall
Svenska Bostäder

Högsta Serviceindex Lokaler 2016:
Ernst Rosén
Olov Lindgren AB

Fastighets AB L E Lundberg är en av Sveriges stora privata fastighetsägare och förvaltar över en miljon kvadratmeter lokaler och bostäder i 10 orter.
Bolagets operativa verksamhet är indelad i tre regioner:
Stockholm som omfattar Eskilstuna, Stockholm och Södertälje
Väst som omfattar Arvika, Göteborg, Karlstad och Örebro
Öst som omfattar Jönköping, Linköping och Norrköping.
Fastighets AB L E Lundberg är ett helägt dotterbolag till det börsnoterade L E Lundbergföretagen AB.