Lyckegård Group AB publicerar sin årsredovisning för 2023

Report this content

Lyckegård Group AB meddelar härmed att bolaget har offentliggjort sin årsredovisning för 2023.

Årsredovisningen bifogas samt finns också tillgänglig på bolagets webbplats: https://lyckegardgroup.se/ir/finansiella-rapporter/

För mer information, vänligen kontakta:

Daniel Nilsson, CFO, Lyckegård Group AB

Telefon: +46 (0)70256 67 05

E-post: daniel@lyckegard.com

Carnegie Investment Bank AB (publ)

Om Lyckegård Group AB

Lyckegård är ett holdingbolag som genom sina dotterbolag erbjuder produkter och tjänster för bevattning och utemiljö. Vi hjälper våra kunder med de utmaningar de möter i den globala uppvärmningens spår. Våra produkter och tjänster är framtagna för att minimera energiåtgång och vattenförbrukning.

Lyckegård Group har en dominerande marknadsställning inom grönytebevattning för golf, idrottsfält, parker och stadsmiljöer med erfarna medarbetare som tillsammans besitter stor del av landets samlade kompetens inom området. Vi driver utvecklingen inom lantbruksbevattning och har smarta lösningar för effektiva pumpstationer med senaste tekniken, allt för att värna om miljön och spara kostnader för våra kunder. Hållbarhet är en nyckelfråga för dotterbolagens verksamheter och kunder och i linje med detta verkar Lyckegård med innovativa produkter och nya strategier för ett miljövänligare samhälle.