Uppdaterar sin affärsidé, vision och mission samt lanserar en ny bolagshemsida

M.O.B.A. Network har idag uppdaterat sin affärsidé, vision och mission för att bättre reflektera bolagets strategi:

• Business idea - “Being the home of some the world's most popular and[FB1]  high-quality gaming and pop-culture communities”
  • Vision - “Be the world’s most engaging and largest content creator community for gaming and pop-culture for today and in the future”
  • Mission - “Offer platforms and tools to enable creators to share content to people all over the world”

M.O.B.A Network har också lanserat  en uppdaterad version av sin bolagshemsida WeAreMoba.com. Uppdateringen syftar till att tydligare visa bolagets olika varumärken och affärsben samt skapa en bättre platform/kommunikationskanal för våra partners, kunder och kontentskapare I samband med uppdateringen av hemsidan lanseras också en ny grafisk profil samt logotyp för M.O.B.A. och en helt uppdaterad sektion för Investor relations.

Besök M.O.B.A. här: WeAreMoba.com.

Stockholm 2022-01-28