MAG Interactive AB (publ) publicerar årsredovisning för 2017/2018

MAG Interactive AB (publ) har idag publicerat årsredovisningen för 2017/2018 på bolagets hemsida

MAG Interactive AB (publ)s årsredovisning för räkenskapsåret 2017 /2018 finns från och med idag tillgänglig på bolagets hemsida www.maginteractive.com. En PDF av årsredovisningen finns även som bilaga till detta pressmeddelande.

Informationen i detta pressmeddelande är sådan information som MAG Interactive AB (publ) är skyldig att offentliggöra enligt lagen om värdepappersmarknaden. Informationen lämnades, enligt ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 27 november 2018.

Daniel Hasselberg / VD / +46 (0)8 644 35 40 / daniel@maginteractive.com
Magnus Wiklander / CFO / +46 (0)8 644 35 40 / magnus.wiklander@maginteractive.com

MAG Interactive är en ledande utvecklare och förläggare av casualspel för mobila enheter. MAG Interactive når över 10 miljoner aktiva spelare varje månad med en spelportfölj bestående av tio framgångsrika spel som har totalt över 250 miljoner nedladdningar. Globala succéer som Ruzzle, Word Domination och WordBrain har alla nått #1 placering på App Store och Google Play. Med utvecklingsstudior belägna i Stockholm och Brighton distribueras MAG Interactives spel genom virtuella applikationsbutiker vilket innebär att spelen når ut globalt med begränsade insatser. MAG Interactive är noterat på Nasdaq First North Premier med tickern MAGI. Avanza Bank AB Agerar Certified Adviser åt MAG Interactive. För mer information besök www.maginteractive.com.