MAG Interactive AB (publ) publicerar årsredovisning för 2018/2019

MAG Interactive AB (publ) har idag publicerat årsredovisningen för 2018/2019 på bolagets hemsida.

Stockholm, Sverige - 18 december 2019 - MAG Interactive AB (publ)s årsredovisning för räkenskapsåret 2018/2019 finns från och med idag tillgänglig på bolagets hemsida www.maginteractive.com. En PDF av årsredovisningen finns även som bilaga till detta pressmeddelande.

För mer information, vänligen kontakta:
Daniel Hasselberg / VD / +46 (0)8 644 35 40 / daniel@maginteractive.se
Magnus Wiklander / CFO / +46 (0)8 644 35 40 / magnus.wiklander@maginteractive.se

Om MAG Interactive
MAG Interactive grundades 2010 och är en global mobilspelsutvecklare av sociala casualspel till smarta telefoner. Spelen i MAGs portfölj har totalt laddats ned över 250 miljoner gånger. Bland de mest mest kända spelen i MAGs breda katalog finns titlar som Ruzzle, Word Domination, WordBrain och QuizDuel. Företagets intäkter kommer i huvudsak från in-app-köp samt annonser. MAG har kontor i Stockholm och Brighton och är noterat på Nasdaq First North Premier Growth Market med tickern MAGI. Bolagets Certified Adviser är FNCA Sweden AB. Email: info@fnca.se. Telefon: +46 (0)8-528 00 399. För mer information besök www.maginteractive.com

Taggar: