MAG Interactive AB (publ) publicerar årsredovisning för 2019/2020

MAG Interactive AB (publ) har idag publicerat årsredovisningen för 2019/2020 på bolagets hemsida.

Stockholm, Sverige - 17 december 2020 - MAG Interactive AB (publ)s årsredovisning för räkenskapsåret 2019/2020 har idag tillgängliggjorts på bolagets hemsida: https://www.maginteractive.com/sv/investerare/investor-relations/rapporter/

Årsredovisningen är publicerad på svenska och engelska i PDF-format.

Daniel Hasselberg / VD / +46 (0)8 644 35 40 / daniel@maginteractive.se
Magnus Wiklander / CFO / +46 (0)8 644 35 40 / magnus.wiklander@maginteractive.se

MAG Interactive är en ledande mobilspelsutvecklare som fokuserar på sociala casualspel. Med passionerade, kreativa team och en datadriven affärsmodell, levererar MAG spelupplevelser i världsklass till miljontals spelare världen över. MAG är experter på ordspel och trivia, och har skapat en katalog av spel som Ruzzle, Word Domination, WordBrain och Quizkampen som har laddats ned över 250 miljoner gånger. MAG har kontor i Stockholm och Brighton och noterades 2017 på Nasdaq First North Premier Growth Market med tickern MAGI. Bolagets Certified Adviser är FNCA Sweden AB. Email: info@fnca.se. Telefon: +46 (0)8-528 00 399. För mer information besök www.maginteractive.com

Taggar: