Introduktion Magic House AB (publ.)

Introduktion Magic House AB (publ.) Magic House AB (publ.) aktier kommer den 8 oktober att via Thenberg & Kinde Fondkommission noteras på Göteborgs OTC-lista. Bolagets aktiekurs kommer dagligen att redovisas i bl a Svenska Dagbladet och Dagens Industri. Jonas Jaenecke vd på Magic House: - "Våra ca 1 200 aktieägare kommer nu dels få möjlighet att följa aktiens kursutveckling i tidningen samtidigt underlättas handeln i bolagets aktier. I samband med introduktionen vill vi också informera att följande tvister är lösta av Magic House och Zip Structure: Kapral, PM-Sälj, Varumärkestvisten och Vitalitet . Förutom att dessa tvister är lösta har vi också gjort en uppgörelse med Pfizer angående namnet på vår produkt Nexcite (tidigare Niagara). Därmed kvarstår inga rättsliga tvister i bolaget". För ytterligare information: Jonas Jaenecke, vd 08-40 60 800 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/04/20011004BIT00690/bit0002.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/04/20011004BIT00690/bit0002.pdf