Magic House har fått sin första order från Kanada på 750 000 burkar

Magic House har fått sin första order från Kanada på 750 000 burkar Magic Recovery har, som offentliggjordes förra veckan, blivit godkänt av det kanadensiska Livsmedelsverket. Nu har den första ordern på 750 000 burkar kommit från importören Swedish Beverages Canada Inc. Leveransen är huvudsakligen avsedd för kedjorna Irving Oil, 7-Eleven och Couch Tarde. Samtidigt kom en "repeat" order på 288 000 burkar som ska till USA. Bägge beställningarna skall levereras omgående. Vd Jonas Jaenecke säger: " Det ser mycket lovande ut i Kanada, men än roligare är att vi har fått ytterligare beställningar från USA. Det visar att Magic Recovery säljer till konsument". För ytterliggare information: Kontakta VD Jonas Jaenecke Magic House Tel 08-40 60 800 Magic House är noterat på Göteborgs OTC lista. Magic House utvecklar varumärken och produkter inom segmentet energidrycker, med inriktning att licensiera rättigheter till distributörer och producenter internationellt. Produkterna marknadsförs under varumärkena Magic, Nice samt Nexcite. Produkterna säljs bl.a. i Bolivia, Estland, Finland, Förenade Arabemiraten, Grekland, Island, Kanada, Kuwait, Luxemburg, Norge, Ryssland, Storbritannien, Sverige, Sydkorea, USA samt Västindien. Avtalsförhandlingar pågår på ett flertal nya marknader. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/04/10/20020410BIT00200/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/04/10/20020410BIT00200/wkr0002.pdf