Måldata tecknar ramavtal med Statskontoret

Report this content

Måldata tecknar ramavtal med Statskontoret Måldata har idag tecknat ramavtal med Statskontoret avseende datakommunikations- produkter och tjänster. Förutom hela produktutbudet från Cisco Systems och Nortel Networks omfattar avtalet övrig nätverksrelaterad utrustning som t.ex. kabelsystem, säkerhetsprodukter och programvara för System Management. Måldata har redan idag en gedigen kompetens och erfarenhet avseende leveranser av komplexa lösningar till offentlig förvaltning. Avtalet ger Måldata tillgång till hela den del av offentliga sektorn som använder Statskontorsavtalet för sina upphandlingar vilket ger Måldata stora möjligheter att bredda och vidareutveckla företagets kundbas inom den offentliga sektorn. Om ni önskar ytterligare information vänligen kontakta: Gunnar Calais VD Måldata AB 08-734 40 00 ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/1999/02/01/19990201BIT00670/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/1999/02/01/19990201BIT00670/bit0002.pdf