Mandamus Årsredovisning 2002

Report this content

Mandamus Årsredovisning 2002 Mandamus årsredovisning för 2002 finns nu tillgänglig på svenska och engelska på Mandamus hemsida www.mandamus.se. Utskick av den trycka versionen på svenska och engelska sker under denna vecka. Frågor Eventuella frågor besvaras av VD, Anders Silverbåge, tel nr 08-566 130 00 eller e-post anders.silverbage@mandamus.se Mandamus är ett fastighetsbolag som skall långsiktigt äga, utveckla och förvalta bostadsfastigheter med hög direktavkastning främst inom tillväxtområden i södra och mellersta Sverige. Mandamus har fastigheter till ett bokfört värde om cirka 5 700 Mkr med årliga hyresintäkter om cirka 900 Mkr. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/09/20030409BIT00770/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/09/20030409BIT00770/wkr0002.pdf Hela årsredovisningen