Ny hemsida från Mandamus med e-handelsmöjligheter för hyresgästerna

Ny hemsida från Mandamus med e-handelsmöjlighet för hyresgästerna Mandamus lanserar nu sin nya hemsida som ger hyresgästerna möjlighet att e-handla hos Mandamus allianspartners. Den nya hemsidan, www.mandamus.se har fått ny layout och innehåller mera information. Den är också betydligt mer interaktiv än den tidigare och ger bl.a. möjlighet att söka efter lediga lägenheter eller lokaler, att anmäla sig till bolagsstämman eller att hämta en pdf-fil med 1999 års årsredovisning. Kommentar från Mandamus VD, Anders Johansson. "Genom att erbjuda en modern, informativ och mer interaktiv hemsida kan kontakten med våra intressenter bli snabbare, kostnadseffektivare och mer miljövänlig. Vi har exempelvis satsat hårt på att lämna en utförligare och mer lättillgänglig finansiell information. Under rubriken Laddat Boende, vårt nya serviceprogram, kan man läsa mer om och e-handla hos våra allianser." Frågor. Eventuella frågor besvaras av Mandamus VD, Anders Johansson på tfn. 08-566 130 00 eller e-post anders.johansson@mandamus.se , vVD Bengt Evaldsson på tfn. 08-566 130 00 eller e-post bengt.evaldsson@mandamus.se , Marknadschef Lars Lindfors på tfn. 08-566 130 00 eller e-post lars.lindfors@mandamus.se eller Webbmaster ulrika.hector@mandamus.se. Mandamus är ett fastighetsbolag som skall äga, utveckla och förvalta fastigheter i ett antal utvalda orter i södra och mellersta Sverige. Andelen bostäder skall vara hög. Mandamus har fastigheter till ett bokfört värde om cirka 5.400 Mkr med årliga hyresintäkter om ca 800 Mkr. ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/03/28/20000328BIT00510/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/03/28/20000328BIT00510/bit0002.pdf