Nye Cell Networks organisasjon tar form

Nye Cell Networks organisasjon tar form Cell Networks nye organisasjon begynner å ta form. Flere navn er nå klare for den gruppe som skal lede selskapet når fusjonen mellom Mandator og gamle Cell Network trer i kraft 1. Juni. Organisasjonsstrukturen vil videreutvikles i takt med at Cell Network implementerer sin strategi og den nye forretningsmodellen. I dag ble det klart at Sverre F. Hurum, tidligere adm.dir. for Mandator Norge, blir administrerende direktør for det nye Cell Network Norge. Cell Networks nye forretningsmodell bygger på integrasjon av forretningskritisk kompetanse, hurtighet, innovative evner samt kunnskap og forståelse om den nye økonomien. Et antall sentrale funksjoner vil støtte denne forretningsmodellen. I dag ble det klart at adm.dir. for virksomheten i Norge blir Sverre F. Hurum, tidligere adm.dir. for Mandator Norge de siste ti årene. Det nye Cell Network i Norge kommer til å ha 220 ansatte, og blir dermed Norges ledende internettkonsulentselskap. - Det blir svært spennende og utfordrende å få lede Norges ledende Internettselskap inn i fremtiden. Mandators systemutviklings- og integrasjonskompetanse i kombinasjon med Cell Networks strategi- og internettkunnskap kommer til å gi oss store konkurransefortrinn på det norske markedet, sier Sverre Hurum. Niklas Flyborg, adm.dir. og konsernsjef for det sammenslåtte konsernet, mener at det norske markedet er viktig for Cell Network og at vi i den nye konstellasjonen får et stort forsprang på konkurrentene. I forbindelse med fusjonen kommer Cell Networks adm.dir. i Norge, Bente Sollid, til å forlate selskapet. For mer informasjon, kontakt: Sverre Hurum: adm. direktør, Mandator Norge, tel.: 913 50 047 Niklas Flyborg: CEO Mandator, tel.:+46-8-402 31 00 ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/05/08/20000508BIT00580/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/05/08/20000508BIT00580/bit0002.pdf