Mandel Design Group AB godkänt för notering på Spotlight Stock Market

Stockholm 2020-06-09

Mandel Design Group AB (“Bolaget”) tar nu nästa spännande steg när Bolaget blivit godkänt för notering på Spotlight Stock Market.

“Det är mycket glädjande att Bolaget har erhållit godkännande för upptagande till handel av Bolagets aktie på Spotlight Stock Market. Syftet med denna notering är att vidareutveckla Bolaget i form av att skapa ett större intresse och synlighet för nuvarande samt framtida investerare. Vi ser också en mycket stor fördel i att skapa en likvid aktie för att i framtiden möjliggöra fler affärsmöjligheter i form av förvärv.” säger Camilla Friden, VD för Bolaget.

Under hösten 2019 har vi lagt stor vikt på att förbättra vår digitala närvaro. Med en ny e-handelsplattform, nytt affärssystem, fler digitala tjänster och stort fokus på digital marknadsföring står vi starka och väl förberedda inför framtiden.

Memorandumet finns tillgängligt på www.spotlightstockmarket.com samt www.mandeldesign.se. Bolagets aktie upptas till handel 10 juni 2020 under kortnamnet MANDEL.

Information om aktien:

Kortnamn: MANDEL