Martela lanserar ny serie

Lagom till Stockholm Furniture Fair lanserar Martela nya Nooa-serien. I serien finns klassisk rak eller vinklad soffa, sittgrupper vända i olika riktningar och fåtölj. De olika varianterna gör det möjligt att skapa många kombinationer.

– När Antti Kotilainen designade Nooa utgick han från rytm för att möbeln skulle få samklang med omgivningen. Resultatet blev en serie som är bekväm att sitta i och som bidrar till en visuellt skiftande och inspirerande kontorsmiljö, berättar Jonas Källberg, Marketing & Dealer Sales Manager på Martela.

Tack vare olika klädslar kan du få Nooa efter dina visuella önskemål. Dessutom finns benen i hela 98 olika kulörer, i flera olika material. Och med kuddar i tre storlekar skapas enkelt en avslappnad och välkomnande atmosfär.

Martela visar Nooa-serien för första gången på Stockholm Furniture Fair den 9–13 februari.

Om du vill veta mer, kontakta Jonas Källberg, Marketing & Dealer Sales Manager på Martela på +46 (0)733-47 19 27, jonas.kallberg@martela.se.

Martela grundades 1945 och är ett finskt möbel- och tjänsteföretag. Målsättningen har varit densamma ända sedan starten – att skapa de bästa arbetsplatserna.