Fortsatt handelsstopp i Massive Entertainment AB

FORTSATT HANDELSSTOPP I MASSIVE ENTERTAINMENT AB Handeln med Massive Entertainments aktier på H&Q Tech Market är på bolagets begäran fortsatt stoppad. Ytterligare information förväntas lämnas inom 10 dagar. Malmö 2002-04-02 Massive Entertainment AB, med huvudkontor i Malmö, skräddarsyr spel och applikationslösningar för PC-miljö och TV-konsoler. Företaget tillhör de ledande spelutvecklarna i Sverige och har uppmärksammats internationellt för spelet Ground Control som sålts i 270.000 exemplar. Massive Entertainment AB är inofficiellt noterat på H&Q Tech Market. Kontaktinformation: Jan Benjaminson, styrelseordförande janb@massive.se 0706-66 93 88 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/04/02/20020402BIT00820/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/04/02/20020402BIT00820/wkr0002.pdf