Pressmeddelande från Massive Entertainment AB (publ)

Pressmeddelande från Massive Entertainment AB (publ) Malmö, 2002-09-11 Vivendi Universal Games Nordic AB ("VUGN") har efter avslutat offentligt erbjudande till aktieägarna i Massive Entertainment AB (publ) ("Massive") meddelat att man innehar cirka 98,7 procent av aktierna med samma andel av röstetalet. VUGN äger därmed rätt att av övriga aktieägare i Massive inlösa återstående aktier. Styrelsen för Massive har på VUGNs begäran beslutat att hänskjuta tvist om inlösen av övriga aktieägares aktier i Massive till skiljemän. På VUGNs begäran har styrelsen vidare beslutat att aktierna i Massive skall avregistreras från H&Q Tech Market. Sista dag för handel med aktierna i bolaget blir den 13 september 2002. För ytterligare information Jan Benjaminson, styrelseordförande janb@massive.se 0706-66 93 88 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/09/11/20020911BIT00260/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/09/11/20020911BIT00260/wkr0002.pdf