Massolit Media håller en presentation i Stockholm

Massolit Media medverkar vid Aktietorgsmöte i Stockholm den 9 april. Arrangemanget sker i samverkan med Axier och AktieTorget i syfte att presentera Massolits verksamhet och fortsatta utveckling för aktieägare och allmänheten.

Massolit är ett etablerat och snabbväxande mediebolag. Massolit har en bred bokutgivning som riktar sig till såväl barn som vuxna. Förlaget arbetar med flera format såsom tryckta böcker, ljudböcker och e-böcker. Massolit har för avsikt att framöver satsa ännu mer på den kraftigt ökande digitala marknaden.

Som ett led i bolagets pågående tillväxt bjuds nu aktieägare och allmänheten in till en företagspresentation. Presentationen kommer att hållas av Massolits grundare Stefan Tegenfalk och förlagschef Camilla Silfvenius.

Dag: Tisdagen den 9 april, 2013
Plats: Scandic Anglais Hotell i Stockholm Tid: Kl 18.00 - ca 20.00
Anmälan görs till erik@axier.se

Allmänt om Aktietorgsmöten:
På Aktietorgsdagar möts företag och placerare. Intressanta företag som redan är listade på AktieTorget eller företag som genomför emission och listning presenterar sig för allmänheten. Torgdagarna hålls på olika ställen i landet och organiseras av de regionala aktietorgen. Alla intresserade är varmt välkomna.

Kort om Massolit Media AB (publ):
Massolit Media AB är idag ett mediebolag med fokus på förlagsverksamhet. Massolit ger ut böcker inom flera populära genrer för både barn och vuxna. Förlagets utgivning finns tillgänglig i ett antal fysiska format såsom inbundna böcker, storpocket, pocket, cd-böcker och MP3-cd-böcker. Den digitala utgivningen består av nedladdningsbara ljudböcker, streamade ljudböcker samt e-böcker. Massolit kommer framöver att bredda utgivningen ytterligare inom de bästsäljande segmenten och arbeta på ännu flera parallella plattformar.

Camilla Silfvenius
Massolit Media